2012. március 6., kedd

gasztronomia 2

Ma, amikor utaztunk Nakhon Si Thammarat fele, olvastam az egyik utikonyvben, hogy kedvenc utcai edessegunk, a roti iszlam eredetu. Ime a recept: kb. palacsintatesztaba tesznek banant es tojast, osszesutik, hajtogatjak, leontik csokival es felapritjak. Ez csak egy verzio, a mi kedvencunk, de van lekvaros is, mas gyumolccsel es persze a szegeny ember rotijan nincs csoki.

Meg Ko Pha Ngan szigeten az egyik legszebb obolben beultunk a ket lehetseges etterem egyikebe. Mivel kiserletezos hangulatban voltam, ugy dontottem megkostolom a Pha Ngan csirket akarmi is az. Currys volt, a tetejen nem keves csilipaprikaval amit lepiszkaltam, de igy is leizzadtam amire elfogyott. Eszembe jutott egy regi kedvenc interneten terjesztett tortenet, hadd beszeljen ez helyettem:

www.stud.u-szeged.hu/Badics.Janos/kell/curry.txt

Jol nezett ki, biztos jo volt az ize is, csak nagyon zsibbadt a szam.

4 megjegyzés:

  1. Linda ezt mar holnap suti is :))

    VálaszTörlés
  2. Hmm, a palacsintás cucc jól hangzik - csak talán tojás nélkül.
    Aztán csak kísérletezzetek tovább :)

    VálaszTörlés
  3. Azert amikor ettunk nem olyan volt, mintha tojasrantottat ettunk volna :) Van video rola hogyan gyurjak, azert nem teljesen palacsintateszta, mert nyulik. Mindegy, sult banan a palacsintaba jo otlet.

    VálaszTörlés
  4. Most jól megzavartatok.....
    akkor hogy is van ez a tészta??? és édes a tojás?? olyam mint egy rántotta???? de ha gyúrják akkor az nem palacsinta nem????? és a banán helyett is más kell bele!!!!
    szóval jöhet a videó! és majd rekonstruáljuk!!!!!! :))))))))))))

    VálaszTörlés