2012. február 25., szombat

irany Chiang Mai

Miutan kialudtam magam, ujra jokedvuen nekiindultunk Bangkoknak. kicsekkoltunk a szallobol es kerestunk Chiang Mai-ba vonatot es dzsungelturat. Hamar talaltunk, egy itt 12 eve letelepedett oxfordi csavo utazasi irodajaban. Este 5 kor volt indulas. Addig megneztuk a Wat Pho-t, ahol egy nagy Buddha fekszik, kb. 50 m hosszu es 20 m magas. Kepek lesznek, csak meg egy kis turelem.

Elindultunk ejszakai vonattal Chiang Maiba, ami Thaifold masodik legnagyobb varosa es kozpontja. A vonatut 12 oras, igy halokocsis vonattal mentunk. A vonatok egesz jo allapotban vannak, a legkondi nagyon jol mukodik, kb. 15 fokban utaztunk es a levegovel egyutt a benzingozt is benyomta..:) Este veletlenul meglattam egy masik kocsiban valami villozo reklamfenyt. Utanajartunk es az volt a bufekocsi, ahol szolt a zene es emberek iszogattak. MAV resti - ez jutott eszembe. Az este nagyon vicces volt. Egy tv-n koncert ment, egyre hangosabb lett a zene es par ember elkezdett tancolni - turistak zomeben, a mi asztalunktol is, nagyon jo hangulat kerekedett. igy utolag mar banom, hogy nem tancoltam en is, bar Gabort probaltam ravenni, de nem akart. Rad gondoltam Linda - te mar biztosan az asztal tetejen ugraltal volna! :)) Lehetett volna karaokezni is, de azt senki nem vallalta be. :) Eletemben eloszor aludtam vonaton, fura elmeny volt. A vonat reggel ket orat kesett, vegul megerkeztunk Chiang Mai-ba. Ez egy tok jo kis hely.
Wat Pho:


Vonatozas es erkezes:

1 megjegyzés: