2012. február 21., kedd

utlevel

Hat igen, az utlevelem elkallodott valahol a repteren, rogton a thai ellenozo pont, az atm es a taxi Bermuda haromszogeben ... A szallasadokat kertem meg, hogy telefonaljanak utana. Kerdeztek, milyen legitarsasaggal utaztam, hol hagytam el, nem a taxiban? Nem mindegy? Ha leadtak megvan, ha nem, nincs. Nem derult ki. Mivel hetfon delutan haromig aludtunk azutan ket joindulatu buddhista elinditott varosfelfedezo utra, csak kedden reggel indultam el potolni. Az utam a repterre vezetett, de fel voltam szerelve a nagykovetseg cimevel is. A repteren a rendorsegre tertem be eloszor. Vagy 10 fiatal surgott-forgott mindenfele latszattevekenyseget vegezve, mint tuzogep szereles, papir tologatas (szo szerint), stb. Egyik csavo nagyon baratsagos volt, segitett, kitotottunk ket papirt, egy angolt en, egy thai-t o. Alairtam mindkettot bar a thai nyomtatvany tartalma nem volt teljesen tiszta. Lehet, hogy a lakasunkat irattam rajuk? Meglatjuk ha hazaertunk ... Mivel macskabarat nepnek ismertem meg oket, Perecet nem feltem. Szoval fel ora bibelodes utan a csavo kozolte, hogy menjek fel a 4. emeletre es a talalt targyak osztalyan atvehetem az utlevelemet. Minden jo ha jo a vege.

1 megjegyzés:

  1. Örülünk, hogy az útleveles kaland sikeresen végződött! Azért nehogy arra érkezzetek haza, hogy egy thai "fiúka" lakik a lakásotokban Pereccel... Puszi: Szab&Nor

    VálaszTörlés