2012. február 25., szombat

trekking

bevallom, erre en magamtol nem mentem volna el, mert felek a kulonbozo allatoktol - kigyo tigris pok skorpio -, kiveve ha uvegfal van kozottunk. chiang mai-ban a vasutallomason mar vartak minket, terepjaroval elvittek a szallasra ott volt kb. 10 percunk, hogy osszedjuk magunkat es indultunk. a terepjaro hatso reszen utaztunk, ami ket padsorbol allt, fedett tetovel. eloszor elvittek minket egy - szerintem kamu, turistaknak felallitott - zsirafnyaku torzs falujaba (ugyanis ez a torzs a burmai hatarnal el, nem chiang mai kornyeken), ahol korbeneztunk. fel lehetett probalni a nyakgyuruket, ezt en meg is tettem, de a kepet nem teszem kozze, maradjunk annyiban, hogy nekem nem all jol.. :)) a kovetkezo allomas egy orchideafarm volt, jaj, nagyon szepek voltak! majd jott a kigyofarm, ahol korbeneztunk. szunyoghalos ketrecekben fekudtek a kigyok. engem mar itt razott a hideg. kozepen volt ket medence es padok egymas felett. ide gyulekeztek az emberek. ereztem, hogy ez nekem nem lesz jo. Gabor leult az elso sorba. az elso sorba!! es en itt szepen kifaradtam az autohoz. a kigyo farm szemelyzete vidaman elkezdte a musort en pedig kintrol hallgattam, milyen kigyokat vonultatnak fel, melyik milyen merges, es hallgattam ahogy a kozonseg sikitozik. mindekozben argus szemmel figyeltem a keritest kivulrol, nehogy egy is megszokjon mert en akkor hazaig futok. a soforunk kozben rohogve jott oda hozzam, hogy en nem akarok-e bemenni. es milyen jol tettem, hogy kint maradtam! hat ereztem en, hogy azok a medencek csak disznek vannak, mert a Gabor utana elmeselte, hogy azokbol olyan szepen szokdostek kifele a kigyocskak hogy csak na. es hogy ugy benyujtotta a kigyot a kozonsegnek az idomar, ahogy kellett, a hatso sorba is! ezek utan a dzsungelbe indulni mar kesz feludules volt :) most befejezem az irast mara, de ha minden jol megy holnap folytatom a tura reszleteivel, mit josolt a dzsungelben Mr. Pingpong Gabornak, es a pattaya fiuk kalandjaival.

1 megjegyzés:

  1. ezek méregtelenítve vannak,vagy eleve nem mérgeskígyók...

    VálaszTörlés